De la nombrosa documentació aportada, el Síndic observa que des de l'any 2008 la persona interessada ha presentat diverses reclamacions davant la Corporació Parc Taulí per diverses qüestions relacionades amb l'assistència que presten al seu pare, les quals, d'acord també amb la documentació disponible, s'han respost. També constata que al llarg d'aquest temps la persona interessada s'ha entrevistat o ha tingut l'ocasió de parlar amb diversos responsables de la corporació esmentada, amb la finalitat que li aclarissin els aspectes de les seves queixes que considerava que no s'havien atès.
Tanmateix, pel que fa al fet de comunicar-li que havien donat l'alta al seu pare quan en realitat havia estat traslladat a l'Hospital General de Catalunya, la mateixa Corporació reconeix que hi va haver una coordinació deficient, probablement produïda perquè es va endarrerir la introducció dels registres clínics per diversos motius, de manera que quan van informar la persona interessada, només constava l'alta del centre però no la causa (per trasllat a un altre hospital).
Per això, el Síndic suggereix al Departament de Salut que, en cas que encara no s'hagi fet, s'introdueixin les mesures correctores que calguin perquè la informació que cal tenir registrada sense demora no s'ajorni i es corregeixi la coordinació deficient que reconeixia la corporació.