Q-00013/2014 | Disconformitat amb una denúncia de trànsit per estacionament inadequat al municipi de Badalona |
|
|
|||||||||
|
||||||||||
|
La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la denúncia de trànsit que es va formular a nom seu el 5 de setembre de 2012, per estacionament inadequat al municipi de Badalona, infracció arran de la qual el seu vehicle va ser retirat per la grua i es va tramitar un expedient sancionador de trànsit. Exposa que se li atribueix una infracció consistent a estacionar en una part de via reservada al servei de determinats usuaris, però afirma que al lloc on va aparcar no hi havia cap senyalització en aquest sentit, motiu pel qual va sol·licitar l'anul·lació de la denúncia de trànsit i la devolució de la taxa que va haver de satisfer per recuperar el seu vehicle del dipòsit municipal. Es queixa, d'una banda, que la resolució sancionadora és un model estàndard que no dóna resposta a les qüestions que plantejava; i de l'altra, que no s'ha resolt de manera expressa el recurs que va interposar contra la resolució sancionadora i ja no va rebre cap més notificació relativa a l'expedient fins a la diligència d'embargament de 10 de gener de 2014.
Arran de la intervenció del Síndic s'ha posat de manifest que hi va haver una errada en la tramitació telemàtica del recurs interposat per la persona interessada en data 8 de febrer de 2013, com a conseqüència del qual el recurs es va tenir per interposat contra el procediment executiu i desestimat. Un cop detectada l'errada i atès que el recurs es va interposar en temps i forma, s'ha comunicat que es resoldrà de forma expressa i que així es comunicarà a la persona interessada. Ateses aquestes circumstàncies, el Síndic demana a l'Ajuntament de Badalona que doni les ordres oportunes per tal que es retrotregui el procediment al moment en què calia haver resolt el recurs de reposició de forma expressa i es doni compliment al que estableix l'article 113 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, conforme al qual l'òrgan que resol el recurs ha de decidir totes les qüestions tant de forma com de fons que plantegi el procediment, i que es resolguin totes les qüestions plantejades per la persona interessada.
Data | Administració | Tràmit |
|
||
25/03/2014 | Organisme de Gestió Tributària | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
12/05/2014 | Organisme de Gestió Tributària | Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
13/05/2014 | Organisme de Gestió Tributària | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
14/05/2014 | Organisme de Gestió Tributària | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
30/06/2014 | Organisme de Gestió Tributària | Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
09/07/2014 | Organisme de Gestió Tributària | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
20/08/2014 | Ajuntament de Badalona | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
15/09/2014 | Ajuntament de Badalona | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
26/09/2014 | Ajuntament de Badalona | Resolució pendent d'acceptació |
11/11/2014 | Ajuntament de Badalona | Reiteració a la resolució pendent d'acceptació |
03/03/2015 | Ajuntament de Badalona | Segona reiteració / No col·laboració |
19/03/2015 | Ajuntament de Badalona | Resposta a la resolució pendent d'acceptació |
26/03/2015 | Ajuntament de Badalona | Irregularitat |
27/03/2015 | Ajuntament de Badalona | Sol·licitud d'informació seguiment a l'Administració |
20/05/2015 | Organisme de Gestió Tributària | No irregularitat |
20/08/2015 | Ajuntament de Badalona | Resposta a la sol·licitud de seguiment a l'Administració |
02/10/2015 | Ajuntament de Badalona | Seguiment finalitzat |