El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de resposta de l'Ajuntament de Torà a la instància que va formular en data 18 de setembre de 2010, en la qual sol·licitava que s'asfaltés el carrer Claret, que té terra i graveta solta, la qual cosa fa que molts vehicles facin derrapades.
Segons informa la persona interessada, el carrer Claret té un volum de trànsit molt elevat, i la col·locació de dos senyals de velocitat màxima a 20 km/h, no ha impedit que els vehicles continuïn corrent i derrapant lliurament per aquell carrer, amb el perill que suposa per a la resta de conductors i per als vianants.
Segons informa l'Ajuntament al seu escrit de resposta, el consistori veu necessària l'obra d'asfaltatge d'aquest i d'altres carrers del municipi, però en aquests moments aquesta obra no es pot dur a terme perquè l'Ajuntament no disposa de recursos suficients, ni té partida pressupostària assignada a l'execució d'aquesta actuació.
Pel que fa a la manca de resposta a la instància de data 18 de setembre de 2010, l'Ajuntament entén que va ser contestada en data 25 de març de 2010, ja que l'escrit que va presentar la persona interessada en data 18 de setembre de 2010 diu exactament el mateix que un altre escrit que va presentar en data 30 de gener de 2010.
No obstant això, el Síndic s'ha dirigit a l'Ajuntament per recordar-li que, d'acord amb l'article 42 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, l'Administració té obligació de resoldre totes les sol·licituds presentades per les persones interessades.
Així, el Síndic no aprecia cap irregularitat en l'actuació de l'Ajuntament, la qual se supedita al context de crisi actual, motiu pel qual aquesta administració finalitza les seves actuacions en aquest expedient.