Resolució
Q-00177/2015 Disconformitat amb la manca de resolució per part de l'Ajuntament de Barcelona d'unes sol·licituds d'abstenció i recusació de la intervenció de dos funcionaris públics

Matèries
Polítiques socials
Serveis socials
Persones amb discapacitat
Data d'inici 14/01/2015
Data de l'últim moviment 11/06/2015
Administracions afectades
Administració Últim moviment

Ajuntament de Barcelona Actuació irregular de l'administració - Es soluciona el problema, després de la intervenció del Síndic

Plantejament

El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de resolució per part de l'Ajuntament de Barcelona de les sol·licituds d'abstenció i recusació de la intervenció de dos funcionaris públics que va presentar en data 3 de novembre de 2014.

Contingut

L'article 29.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, estableix que el termini màxim per notificar una resolució expressa és de tres dies.

És per això que el Síndic demana a l'Ajuntament que doni les instruccions oportunes a fi i efecte que s'agiliti al màxim la tramitació de les sol·licituds d'abstenció i recusació de la intervenció de dos funcionaris públics presentades pel promotor, i que es resolguin sense demora ja que s'ha superat amb escreix el termini legalment establert.

Tramitació

Data Administració Tràmit

03/03/2015 Ajuntament de Barcelona Resolució pendent d'acceptació
17/04/2015 Ajuntament de Barcelona Resposta a la resolució pendent d'acceptació
11/06/2015 Ajuntament de Barcelona Altres formes de finalitzar