Q-00177/2015 | Disconformitat amb la manca de resolució per part de l'Ajuntament de Barcelona d'unes sol·licituds d'abstenció i recusació de la intervenció de dos funcionaris públics |
|
|
|||||||||
|
||||||||||
|
El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de resolució per part de l'Ajuntament de Barcelona de les sol·licituds d'abstenció i recusació de la intervenció de dos funcionaris públics que va presentar en data 3 de novembre de 2014.
L'article 29.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, estableix que el termini màxim per notificar una resolució expressa és de tres dies. És per això que el Síndic demana a l'Ajuntament que doni les instruccions oportunes a fi i efecte que s'agiliti al màxim la tramitació de les sol·licituds d'abstenció i recusació de la intervenció de dos funcionaris públics presentades pel promotor, i que es resolguin sense demora ja que s'ha superat amb escreix el termini legalment establert.
Data | Administració | Tràmit |
|
||
03/03/2015 | Ajuntament de Barcelona | Resolució pendent d'acceptació |
17/04/2015 | Ajuntament de Barcelona | Resposta a la resolució pendent d'acceptació |
11/06/2015 | Ajuntament de Barcelona | Altres formes de finalitzar |