La persona interessada exposa la seva disconformitat amb la resolució de modificació de prestació complementària per a pensionistes de la modalitat no contributiva per invalidesa o jubilació, ja que considera que no és correcte que en l'expedient de la prestació complementària per a pensionistes s'hagi tingut en compte un determinat període treballat.
Atès que el promotor de la queixa s'ha posat en contacte amb el Síndic per informar que el problema que suscitava la seva queixa ha quedat resolt, aquesta institució clou les seves actuacions.
Tanmateix, com que encara no ha rebut l'informe sol·licitat a l'Institut Català d'Assistència i Serveis Socials sobre aquest assumpte, el Síndic recorda a l'Administració que l'article 55 de la Llei 24/2009, de 23 de desembre, del Síndic de Greuges, determina que les autoritats i el personal al servei de les administracions, els organismes, les empreses i les persones subjectes a supervisió han de facilitar al Síndic de Greuges els expedients, les informacions, les dades i la documentació que els sol·licitin que estiguin relacionats amb l'objecte d'una investigació, i el termini per trametre aquest informació és de quinze dies.