De la informació de què es disposa es desprèn que l'Administració notificava les denúncies i les resolucions sancionadores de tots els expedients a una adreça incorrecta, i per tant tots el intents van donar sempre el resultat de ?desconegut?.
L'informe emès per l'Administració indica que tots els actes administratius es van intentar notificar al domicili que figurava al Registre de Conductors i Infractors i al Registre de Vehicles de la Direcció General de Trànsit, de conformitat amb el que estableix l'article 11 del Reial decret 320/1994, de 25 de febrer, pel qual s'aprova el Reglament del procediment sancionador.
L'informe indica també que la persona interessada no va complir la seva obligació de modificar el seu domicili en la Prefectura de Trànsit. En aquest sentit, el Síndic valora que el promotor no podia complir aquesta obligació legal perquè mai no ha residit a l'adreça en què es van notificar els actes administratius ni s'ha produït el suposat trasllat de domicili d'una adreça a l'altra.
En conseqüència, el Síndic suggereix al Departament d'Interior que doni les indicacions als òrgans competents del Servei Català de Trànsit de Tarragona perquè es retrotreguin les actuacions dels expedients incoats a nom del promotor de la queixa al moment en què s'havia de practicar la notificació de les respectives denúncies, sens perjudici de la possible prescripció o la caducitat que hagi pogut operar en aquest cas.