El promotor mostra la seva disconformitat amb la manca de resposta a una sol·licitud presentada a l'Ajuntament de Barcelona a nom de la seva mare relativa al servei d'atenció a domicili i al servei de menjars.
El fill de la persona interessada informa que en data 24 d'abril de 2009 va presentar als serveis socials de Sant Martí una sol·licitud pel servei d'atenció a domicili, pel servei de menjars i pel servei de teleassistència.
Així mateix, en data 9 d'octubre de 2009 es va reiterar la sol·licitud pel que fa al servei d'atenció a domicili i el servei de teleassistència.
El reclamant indica que, des de la fi del mes d'octubre de 2009, la seva mare ja disposa del servei de teleassistència, però el consistori encara no li ha donat cap resposta amb relació a la seva sol·licitud relativa al servei d'atenció a domicili i al servei de menjars.
En vista de les actuacions que l'Ajuntament exposa en l'informe de resposta, no s'aprecia una manca d'actuació dels serveis socials davant de la situació de la sol·licitant.
D'aquesta informació, se'n desprèn que, en resposta a les sol·licituds del servei de teleassistència i del servei d'atenció a domicili presentades al mes d'abril de 2009, la persona interessada va quedar en llista d'espera i no es va instal·lar el servei de teleassistència fins al mes d'octubre.
No obstant això, el Síndic recorda la necessitat d'adoptar mesures a fi d'escurçar els terminis perquè es puguin fer efectius aquests serveis en un termini raonable, ja que no consta que s'hagués concedit, en el transcurs de l'any 2009, el servei d'atenció domiciliària.
Amb aquest recordatori, es finalitzen actuacions en aquest assumpte.