La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la demora en la tramitació de la sol·licitud de revisió de reconeixement de grau i nivell de dependència que es va presentar en data 11 de desembre de 2009 a nom de la seva mare.
La promotora informa que en data 19 de novembre de 2010 va presentar una reclamació per la manca de resolució d'aquesta sol·licitud de revisió, a la qual tampoc no ha obtingut cap resposta.
El Departament de Benestar Social i Família ha comunicat al Síndic que en data 6 de maig de 2011 s'ha dictat la resolució de revisió de la situació de dependència de la persona interessada, i se li ha reconegut un grau I nivell 2, amb efectes des de l'11 de desembre de 2009.
En vista d'aquesta informació, el Síndic considera que el problema que va motivar la queixa ha quedat solucionat. Per aquest motiu, dóna per closes les seves actuacions en aquest assumpte.
Tanmateix, en vista del temps transcorregut entre la data en què es va presentar la sol·licitud i la data de la resolució, el Síndic ha recordat al Departament de Benestar Social i Família la necessitat de fer més esforços per evitar dilacions que contribueixin a endarrerir la resolució d'aquests procediments.