Q-00672/2014 | Queixa per les molèsties que pateixen els veïns dels barris de Sant Domènec i Volpelleres de Sant Cugat del Vallès a causa d'algunes actituds incíviques que tenen lloc al camp de futbol Víctor Català |
|
|
|||||||||
|
||||||||||
|
El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb les molèsties que pateixen els veïns dels barris de Sant Domènec i Volpelleres de Sant Cugat del Vallès a causa d'algunes actituds incíviques que tenen lloc al camp de futbol Víctor Català. Segons es desprèn de l'escrit del promotor de la queixa, les molèsties principals es produeixen per la brutícia de llaunes i ampolles que deixen els usuaris del camp i per les miccions que fan per la zona. En aquest sentit, indiquen que hi ha uns urinaris però que estan tancats al públic. D'altra banda, consta que l'Ajuntament coneix el problema i que s'ha reunit en diverses ocasions amb els afectats per intentar trobar-hi solucions. Tanmateix, els veïns presenten queixa perquè consideren que encara no s'han pres mesures, tot i el temps transcorregut des que van plantejar l'assumpte a l'Ajuntament. Entre altres coses, els veïns demanen que es permeti l'accés al camp de futbol només a les persones que ho sol·licitin formalment a l'Ajuntament. També demanen que es retiri o es modifiqui la ubicació del contenidor amb banys situat davant dels habitatges.
Un cop estudiada aquesta qüestió, el Síndic suggereix a l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès que la policia local faci un seguiment dels fets denunciats pels veïns, i que, un cop disposi de l'informe corresponent, indiqui quines són les mesures que s'han adoptat per solucionar la problemàtica existent.
Data | Administració | Tràmit |
|
||
20/02/2014 | Ajuntament de Sant Cugat del Vallès | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
07/04/2014 | Ajuntament de Sant Cugat del Vallès | Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
19/06/2014 | Ajuntament de Sant Cugat del Vallès | Segona reiteració / Obstaculització |
14/07/2014 | Ajuntament de Sant Cugat del Vallès | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
01/10/2014 | Ajuntament de Sant Cugat del Vallès | Resolució pendent d'acceptació |
17/11/2014 | Ajuntament de Sant Cugat del Vallès | Reiteració a la resolució pendent d'acceptació |
21/11/2014 | Ajuntament de Sant Cugat del Vallès | Resposta a la resolució pendent d'acceptació |
25/02/2015 | Ajuntament de Sant Cugat del Vallès | Irregularitat |
26/02/2015 | Ajuntament de Sant Cugat del Vallès | Seguiment finalitzat |