La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de resposta a la reclamació que va presentar a l'empresa d'Aigües i Serveis de Cervera i Segarra pel que fa a l'import que va haver d'abonar per a la instal·lació d'una connexió d'aigua per l'obra de construcció d'un edifici al municipi de Cervera.
Exposa que va rebre un escrit de data 10 de maig de 2012 en el qual es deia que es revisaria el cas i es contactaria amb ella. Tot i això, encara no ha rebut cap resposta.
Segons exposa l'empresa subministradora, en data 9 de maig de 2012 es va donar resposta a la persona interessada de forma presencial sobre els dubtes plantejats en relació amb els diferents conceptes facturats segons el pressupost acceptat en data 8 de maig de 2012. Amb aquesta gestió, l'empresa va entendre que la reclamació ja havia quedat resolta. A més, des de la pàgina web d'Aigües de Cervera, els usuaris poden consultar la normativa que regula el servei d'abastament del municipi i la tarifa vigent.
Així, el Reglament municipal del servei (publicat al Butlletí Oficial de la Província de Lleida núm. 100, de 12 d'agost de 2004) regula els drets de l'abonat en l'article 7, entre els que s'inclou el de ?formular les reclamacions administratives que cregui convenients d'acord amb el procediment establert en aquest Reglament.?
En conseqüència, i més enllà de la resposta que ja es va donar a la promotora de la queixa de forma oral, el Síndic suggereix que s'adoptin les mesures adients per tal de contestar per escrit la seva petició de 9 de maig de 2012.