Q-00981/2015 | Manca de resposta a una sol·licitud de revisió del grau de disminució |
|
|
|||||||||
|
||||||||||
|
La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de resposta a la sol·licitud de revisió del seu grau de disminució que va presentar en data 23 de setembre a les oficines de l'Ajuntament d'Esparreguera adreçada a l'Institut Català d'Assistència i Serveis Socials (ICASS)
El Síndic posa de manifest que l'Administració ha superat el termini de resposta establert a la normativa aplicable, motiu pel qual suggereix al Departament de Benestar Social i Família que doni les instruccions oportunes per tal que es tramiti la sol·licitud presentada per la persona interessada i s'endeguin els tràmits necessaris per resoldre-la.
Data | Administració | Tràmit |
|
||
24/02/2015 | Departament de Benestar Social i Família | Resolució pendent d'acceptació |
30/03/2015 | Departament de Benestar Social i Família | Resposta a la resolució pendent d'acceptació |
22/04/2015 | Departament de Benestar Social i Família | Resolució pendent d'acceptació |
08/06/2015 | Departament de Benestar Social i Família | Reiteració a la resolució pendent d'acceptació |
26/10/2015 | Departament de Benestar Social i Família | Reiteració a la resolució pendent d'acceptació |
24/11/2015 | Departament de Benestar Social i Família | Resposta a la resolució pendent d'acceptació |