La promotora es queixa per no haver rebut, en el termini corresponent, la resolució del Departament d'Acció Social i Ciutadania (en endavant DASC) de la reclamació que va formular en data 13 d'agost de 2009 pel que considera anomalies en la tramitació d'expedients.
El DASC va fer referència només al procediment de revisió de grau de disminució que va demanar la promotora de la queixa i que va finalitzar amb una resolució judicial desestimatòria.
Tanmateix, el motiu de la queixa de la promotora era no haver rebut resposta a la reclamació pels danys que considerava que li havia ocasionat la tramitació amb errors d'aquell expedient de revisió de grau.
Per aquest motiu, el Síndic recorda a l'actual Departament de Benestar Social i Família que, si consta efectivament presentat l'escrit de reclamació per responsabilitat patrimonial de 13 d'agost de 2009, cal donar-li -sens perjudici de requerir-ne prèviament l'esmena, si escau- la tramitació establerta al Reglament dels procediments de les administracions públiques en matèria de responsabilitat patrimonial, aprovat pel Reial decret 429/1993, de 26 de març.
Amb aquest recordatori, es finalitza l'actuació en aquest expedient.
Finalment, la persona interessada ha confirmat que ha rebut resposta del Departament de Benestar Social i Família a la seva reclamació.