El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb l'actuació de l'Ajuntament del Vendrell en relació amb una denúncia que se li va imposar per un suposat estacionament indegut en zona blava. Exposa que ja va abonar l'import de la sanció i que va formular un plec de descàrrecs en data 6 de juliol de 2006.
Segons el darrer escrit de resposta de l'Ajuntament del Vendrell, sembla que el consistori no pot proporcionar cap informació sobre les actuacions que va dur a terme arran de la denúncia formulada contra la persona interessada per estacionament sense comprovant horari, ja que l'expedient sancionador es va traslladar a l'arxiu comarcal del Baix Penedès i no es localitza. Per aquesta raó el Síndic va sol·licitar informació de les actuacions que el consistori duria a terme, sense que s'hagi complert aquest requeriment.
Atès, però, que la persona interessada tampoc no ha aportat el document acreditatiu del pagament efectuat, el Síndic dóna per finalitzada la seva intervenció en aquest assumpte.
Tanmateix, recorda a l'Ajuntament el deure de custòdia que incumbeix als funcionaris amb relació als documents públics, a banda del deure de rescabalar dels danys i perjudicis, en els termes establerts als articles 139 i següents de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, que es puguin ocasionar als particulars com a conseqüència de les lesions en els béns i drets a què doni lloc l'incompliment del deure esmentat.