La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de resposta als escrits de reclamació que va presentar al CatSalut els dies 10 i 22 de febrer de 2011.
En les reclamacions posava de manifest que no està sent ben atesa i que ha perdut la confiança en els professionals de la Clínica del Vallès, i demanava que a partir d'ara la visitessin a l'Hospital de Sabadell.
El juny de la 2011 la promotora va informar que havia aconseguit que la visités un facultatiu de l'Hospital de Sabadell, com ella demanava, tot i que es queixava que entre visites i proves la demora era excessiva. També va explicar que el que volia era que li avancessin les consultes i que es programés, com més aviat millor, la intervenció quirúrgica que li havien prescrit. Tot i això, recentment la persona interessada ha manifestat que preferia que no la tornessin a intervenir i que, a hores d'ara, estava pendent que li fessin unes ressonàncies.
Sembla, doncs, que malgrat que la persona interessada és atesa com ella demanava a l'Hospital de Sabadell, el problema rau en el temps que transcorre entre les visites i les proves que li programen per fer un seguiment de la seva patologia.
Per tant, el Síndic demana al Departament de Salut que apliqui totes les mesures que calguin per tal que els ciutadans vegin reconegut el seu dret a l'assistència sanitària de manera suficientment àgil i perquè en el cas concret de la promotora de la queixa es faci el possible per no demorar en excés la realització i la valoració de les proves que se li prescriuen.
Amb això, el Síndic dóna per finalitzades les seves actuacions en aquest assumpte.