La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de resposta de l'Ajuntament de Cunit a l'escrit que va presentar el 18 de novembre de 2013 i que va reiterar el 28 de desembre de 2013, amb relació al concurs oposició per cobrir tres places de zelador.
De la informació de què es disposa es desprèn que no va superar la segona prova del concurs oposició, consistent en la resolució d'un cas pràctic plantejat pel tribunal qualificador. Es va presentar a la revisió de l'examen i no està conforme amb la puntuació obtinguda, disconformitat que ha exposat en el seu escrit de data 18 de novembre de 2013.
El Síndic no qüestiona el fons de l'assumpte i, en aquest sentit, ha recordat a la persona interessada que el procés de qualificació que se segueix en aquests casos entra dintre de l'àmbit de la discrecionalitat tècnica que aquesta institució no pot examinar, perquè respon a aquell marge que es reconeix als avaluadors a l'hora d'emetre el seu judici en valorar les proves realitzades.
Això no obstant, recorda a l'Ajuntament de Cunit que l'obligació de donar resposta a les sol·licituds de les persones interessades forma part del dret a una bona administració, reconegut a l'article 30 de l'Estatut d'autonomia de Catalunya i regulat a l'article 22 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
Per tant, el Síndic recomana a l'Ajuntament que doni resposta als escrits de la promotora de la queixa.