Resolució
Q-01305/2012 Manca de resposta de l'Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat a un escrit relatiu a la modificació dels horaris de recollida de residus

Matèries
Polítiques territorials
Medi ambient
Contaminació
Data d'inici 24/02/2012
Data de l'últim moviment 28/02/2013
Administracions afectades
Administració Últim moviment

Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat Actuació irregular de l'administració - S'accepta la resolució

Plantejament

El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de resposta a l'escrit que va presentar a l'Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat en data 6 de maig de 2011 sobre la modificació dels horaris de recollida de residus.

En el seu escrit, el promotor exposava les molèsties que ocasiona el camió de recollida de residus durant la nit.

Contingut

El Síndic recorda a l'Ajuntament que l'article 53 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, estableix l'obligació de totes les administracions de dictar una resolució expressa en tots els procediments i de notificar-la a les persones interessades. 

Amb la resolució expressa, encara que sigui fora dels terminis previstos per la normativa, es fa possible que els ciutadans tinguin un coneixement fefaent del determini adoptat per l'Administració en relació amb la seva sol·licitud i puguin resoldre el que millor els convingui en defensa dels seus interessos.

Fetes aquestes consideracions, el Síndic posa fi a les seves actuacions en aquest assumpte.

Tramitació

Data Administració Tràmit

22/03/2012 Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat Resolució
28/02/2013 Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat Seguiment finalitzat