El promotor de la queixa es troba amb entrebancs per obtenir la història mèdica dels seus fills. Li demanen una gestió presencial i ell no pot anar personalment al servei d'atenció primària, però compleix els requisits per tal que li lliurin la documentació.
El Síndic va suggerir al Departament de Salut que es trametés sense més demora la documentació clínica dels fills del promotor de la queixa al seu centre d'atenció primària, i que es contactés amb ell per informar-lo que ja podia passar a recollir-la.
El Departament de Salut ha informat el Síndic que ja s'han enviat les històries clíniques dels fills del promotor de la queixa i que aquest ja poda passar a recollir-les.
Atesa aquesta informació, el Síndic entén acceptat el seu suggeriment i dóna per acabada la seva intervenció en aquest assumpte.