El Síndic recorda a l'Ajuntament de Granollers que l'obligació de donar resposta a les sol·licituds que els ciutadans i les ciutadanes adrecen a l'Administració forma part del dret a una bona administració, reconegut a l'article 30 de l'Estatut d'autonomia de Catalunya i regulat a l'article 22 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, que inclou el dret a obtenir una resolució expressa i que sigui notificada dins del termini legalment establert.
D'acord amb el Codi de bones pràctiques administratives aprovat pel Síndic, a més, l'Administració té l'obligació de donar resposta escrita a les qüestions que les persones li plantegin també per escrit, tant en el marc d'un procediment administratiu com quan formulin suggeriments, propostes, queixes o demandes d'informació.
D'acord amb això, el Síndic suggereix a l'Ajuntament de Granollers que, si no ho ha fet, doni resposta al més aviat possible a l'escrit del promotor.