La promotora de la queixa exposa que en data 15 de febrer de 2013 va demanar la portabilitat del seu número de telèfon i servei d'Internet ADSL a una empresa de telefonia. En data 21 de febrer de 2013, els tècnics de l'operadora van instal·lar, de manera provisional, els serveis que havia contractat, i li van deixar una línia de telèfon fix provisional a l'espera de fer la portabilitat del seu número.
Posteriorment, en data 25 de febrer de 2013, la persona interessada va demanar la baixa del servei, fent ús del seu dret de desistiment, atès que la portabilitat definitiva no s'havia dut a terme. L'empresa va tramitar la baixa però ara li demana un import de 125 euros +IVA.
La promotora no hi està d'acord perquè, d'una banda, quan va demanar la baixa no s'havia produït encara la portabilitat i, d'altra banda, diu que no se la va informar de cap període de permanència.
L'empresa de telefonia ha informat que ha fet un abonament a la persona interessada per import de 151 euros, impostos inclosos.
Per tant, el Síndic dóna per finalitzades les seves actuacions en aquest assumpte i arxiva l'expedient.