Resolució
Q-01475/2015 Disconformitat amb les incidències experimentades arran de l'ús del suport CD que conté el resultat d'unes proves diagnòstiques

Matèries
Polítiques socials
Salut
Gestió dels recursos sanitaris
Data d'inici 04/03/2015
Data de l'últim moviment 17/06/2015
Administracions afectades
Administració Últim moviment

Departament de Salut Actuació irregular de l'administració - S'accepta la resolució

Contingut

La promotora de la queixa exposa que el fet que el CD que va obtenir amb els resultats d'unes proves diagnòstiques no fos accessible als diferents centres en els quals ha hagut de ser atesa del procés assistencial que requereix, ha fet que hagués de repetir-se novament les proves.

El Síndic insta el Departament de Salut a continuar treballant en el desenvolupament de la història clínica compartida de Catalunya (HCCC) als efectes que es completi i que ja no sigui necessari que sigui el pacient qui hagi de traslladar el resultat d'unes proves a un altre centre i/o facultatiu. 

Mentre això no sigui possible, cal arreglar l'error tècnic que fa que no es pugui veure el CD que es lliura als pacients i cal assegurar que tots els dispositius que es lliuren amb resultats de proves es podran visualitzar posteriorment de manera correcta.

Tramitació

Data Administració Tràmit

05/03/2015 Servei Català de la Salut SCS Sol·licitud d'informació a l'Administració
20/04/2015 Servei Català de la Salut SCS Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració
28/05/2015 Departament de Salut Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració
16/06/2015 Departament de Salut Irregularitat
17/06/2015 Departament de Salut Seguiment finalitzat
17/06/2015 Servei Català de la Salut SCS Irregularitat