De la documentació tramesa per l'Agència de l'Habitatge de Catalunya es desprèn que la sol·licitud del promotor ha estat denegada per no haver acreditat el pagament del lloguer mitjançant la presentació dels rebuts corresponents, la qual cosa es va publicar tauler d'anuncis de l'oficina d'habitatge de Mataró el 7 de febrer del 2013 i la llista va estar exposada durant el termini d'un mes. També s'informa que en data 11 de febrer de 2013 es va enviar un missatge SMS al promotor per informar-lo de la notificació de la resolució de la sol·licitud de les prestacions per al pagament del lloguer a l'oficina local d'habitatge de Mataró.
D'acord amb el que preveu la normativa vigent, és suficient la publicació a través del web de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i a través del tauler d'anuncis de l'oficina local d'habitatge, de manera que s'entén que la notificació en aquest cas s'ha fet correctament i és conforme a dret. Amb independència de si el promotor va rebre o no el missatge SMS, en la mesura que l'Agència de l'Habitatge de Catalunya va efectuar la publicació al tauler d'anuncis, no es pot evidenciar irregularitat en l'actuació de l'Administració.
Tot i això, el Síndic suggereix a l'Administració que complementi la publicació legal amb altres fórmules de comunicació que permetin garantir un major coneixement de l'acte en qüestió per part de les persones interessades. L'Administració ha indicat que té previst millorar el sistema actual de comunicacions en las properes convocatòries de prestacions permanents per al pagament del lloguer, de manera que el Síndic considera acceptat el seu suggeriment.