Q-01739/2013 | Manca de resposta a un escrit de reclamació adreçat a la Unitat d'Atenció al Client de la Corporació Sanitària Parc Taulí |
|
|
|||||||||
|
||||||||||
|
La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de resposta a un escrit de reclamació que va adreçar a la Unitat d'Atenció al Client de la Corporació Sanitària Parc Taulí en data 28 de gener de 2012.
El Síndic recorda al Departament de Salut que l'Administració ha de donar resposta escrita a les qüestions que les persones li plantegin, també per escrit, tant en el marc d'un procediment administratiu com quan formulin suggeriments, propostes, queixes o demandes d'informació, dins del termini legalment previst o en un termini de temps raonable. En aquesta mateixa línia, el Codi de bones pràctiques administratives aprovat per aquesta institució el setembre de 2009 recull, en l'apartat VII, el deure de respondre expressament. A més a més, pel que fa a aquest cas concret, la instrucció elaborada pel Servei Català de la Salut l'any 2004 determina expressament que les entitats proveïdores han de donar resposta per escrit a l'usuari en totes les reclamacions formulades per escrit.
Data | Administració | Tràmit |
|
||
21/05/2013 | Servei Català de la Salut SCS | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
11/07/2013 | Servei Català de la Salut SCS | Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
25/09/2013 | Departament de Salut | Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
19/05/2014 | Departament de Salut | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
20/01/2015 | Departament de Salut | Irregularitat |
20/01/2015 | Servei Català de la Salut SCS | Irregularitat |
21/01/2015 | Departament de Salut | Seguiment finalitzat |