El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb el retard a rebre el carnet d'alimentadors de gats urbans després d'haver fet el curs corresponent gestionat per l'Oficina de Protecció Animal de Barcelona.
Exposa que s'ha adreçat per correu electrònic en diverses ocasions al president de l'Oficina per demana informació sobre aquest retard però que no ha rebut resposta a les seves sol·licituds.
El Síndic recorda que l'obligació de donar resposta a les sol·licituds que els ciutadans i ciutadanes adrecen a l'Administració forma part del dret a una bona administració, reconegut a l'article 30 de l'Estatut d'autonomia de Catalunya i regulat a l'article 22 de la Llei 26/2010, que inclou el dret a obtenir una resolució expressa i que sigui notificada dins del termini legalment establert.
D'acord amb això, el Síndic suggereix a l'Ajuntament de Barcelona que doni resposta com més aviat millor als escrits del promotor i l'informi dels motius pels quals no se li han lliurat els carnets.