Q-02108/2012 | Manca de resposta del Departament de Benestar Social i Família a un escrit |
|
|
|||||||||
|
||||||||||
|
La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de resposta a l'escrit que va presentar davant del Departament de Benestar Social i Família en què exposava el seu desacord amb la resolució de la reclamació prèvia de data 1 d'abril de 2011. La promotora exposa que: - En data 27 d'octubre de 2010 es va dictar resolució de grau de discapacitat que li reconeixia un grau del 0% amb efectes des del dia 1 de desembre de 2009. - El dia 13 de desembre de 2010 va interposar una reclamació prèvia contra aquesta resolució, la qual va ser resolta mitjançant la resolució de data 1 d'abril de 2011, que li reconeixia el 5% de grau de discapacitat amb efectes des del dia 1 de desembre de 2009. - En data 13 de maig de 2011 va interposar recurs d'alçada en relació amb la resolució de la reclamació prèvia, sobre el qual no ha rebut resposta.
Atès que no consta que el Departament de Benestar Social i Família hagi donat resposta a l'escrit que la persona interessada va presentar en data 13 de maig de 2011, el Síndic recorda l'obligació de l'Administració de resoldre les sol·licituds que s'hi presentin. Amb aquestes consideracions, aquesta institució dóna per finalitzades les seves actuacions en aquest assumpte.
Data | Administració | Tràmit |
|
||
08/06/2012 | Departament de Benestar Social i Família | Resolució |
11/06/2012 | Departament de Benestar Social i Família | Sol·licitud d'informació seguiment a l'Administració |
03/09/2013 | Departament de Benestar Social i Família | Reiteració a la sol·licitud de seguiment a l'Administració |
14/10/2013 | Departament de Benestar Social i Família | Resposta a la sol·licitud de seguiment a l'Administració |
16/10/2013 | Departament de Benestar Social i Família | Sol·licitud d'informació seguiment a l'Administració |
07/02/2014 | Departament de Benestar Social i Família | Resposta a la sol·licitud de seguiment a l'Administració |
30/10/2014 | Departament de Benestar Social i Família | Seguiment finalitzat |