La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb els serveis socials de Poble Sec, ja que tot i que va comunicar un canvi de domicili i li van dir que passarien el seu expedient al nou districte (Raval Nord), encara no s'ha passat l'expedient a cap servei social del nou districte.
L'informe de l'Àrea de Qualitat de Vida, Igualtat i Esports de l'Ajuntament de Barcelona exposa que la promotora va ser atesa al centre de serveis socials Raval Nord fins a l'abril de 2009. A partir d'aquesta data, el seu expedient va ser traslladat al centre de serveis socials Poble Sec, on ha estat atesa. La propera visita al nou centre està programada per al 20 d'abril de 2012.
Atesa aquesta informació, el Síndic no aprecia cap actuació irregular per part de l'Administració.
Ara bé, en aquest escrit no s'explica si s'ha fet arribar aquesta resposta a la persona interessada. Per tant, el Síndic recorda a l'Ajuntament que, en cas que no ho hagi fet, ha de donar resposta directament a la persona interessada.