Q-02179/2014 | Disconformitat amb una resposta en llengua catalana dels Serveis Territorials a Tarragona del Departament de Governació i Relacions Institucionals |
|
|
||||||||
|
|||||||||
|
La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb el fet que els Serveis Territorials a Tarragona del Departament de Governació i Relacions Institucionals li hagin tramès un escrit de resposta únicament en llengua catalana.
Sense desconèixer el fet que, d'acord amb l'Estatut d'autonomia de Catalunya i la Llei de política lingüística, la llengua pròpia de Catalunya és el català i és la que s'empra normalment en les actuacions de l'Administració, el Síndic posa de manifest que en aquest cas els Serveis Territorials haurien de respondre la persona interessada en llengua castellana. Per aquesta raó, demana al Departament de Governació i Relacions Institucionals que doni les ordres oportunes per tal que els Serveis Territorials a Tarragona actuïn d'acord amb aquest suggeriment.
Data | Administració | Tràmit |
|
||
06/06/2014 | Departament de Governació i Relacions Institucionals | Resolució pendent d'acceptació |
22/07/2014 | Departament de Governació i Relacions Institucionals | Reiteració a la resolució pendent d'acceptació |
25/09/2014 | Departament de Governació i Relacions Institucionals | Resposta a la resolució pendent d'acceptació |
01/10/2014 | Departament de Governació i Relacions Institucionals | Resolució pendent d'acceptació |
27/10/2014 | Departament de Governació i Relacions Institucionals | Resposta a la resolució pendent d'acceptació |
07/11/2014 | Departament de Governació i Relacions Institucionals | Irregularitat |
10/11/2014 | Departament de Governació i Relacions Institucionals | Seguiment finalitzat |