El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb el mal estat de la plaça de pàrquing del CAP Maria Bernades que l'Ajuntament de Viladecans li va assignar el 25 de març de 2010 en règim de concessió administrativa.
Indica que des del 2010 ha reclamat diverses vegades a l'empresa municipal que gestiona l'aparcament i a l'Ajuntament que es reparin les goteres que van a parar a la seva plaça i que han ocasionat danys al seu vehicle, i que tot i que en diverses ocasions li han dit que es repararien, encara no s'ha fet.
El Síndic va tancar aquest expedient perquè l'Ajuntament va indicar que estava intentant resoldre el problema de filtració d'aigua que afectava la plaça d'aparcament del promotor de la queixa i que, transitòriament, se li havia assignat una altra plaça al mateix recinte.
Tot i això, posteriorment el promotor de la queixa ha assenyalat que aquesta situació s'ha produït des de l'inici de la concessió demanial i que, malgrat el temps transcorregut i que va reclamar des d'un inici, no s'ha resolt.
Per aquest motiu, el Síndic demana a l'Ajuntament si, atès el temps transcorregut sense que s'hagi pogut resoldre el problema de filtracions, ha valorat la possibilitat d'oferir al promotor una solució de caràcter definitiu alternativa a l'arranjament del defecte, com ara la permuta de la concessió demanial atorgada per una altra.