Resolució
Q-02376/2010 |
Manca d'actuació suficient de l'Ajuntament de Sant Adrià del Besòs davant les molèsties per l'horari de tancament d'una activitat esportiva. |
Matèries |
Polítiques territorials |
Medi ambient |
Contaminació |
|
|
Data d'inici |
27/05/2010 |
Data de l'últim moviment |
08/03/2011 |
|
Administracions afectades |
|
Administració |
Últim moviment |
|
Ajuntament de Sant Adrià de Besòs |
Actuació irregular de l'administració - S'accepta la resolució |
|
Plantejament
Una veïna de Sant Adrià de Besòs demana la intervenció del Síndic per una suposada manca d'actuació suficient de l'Ajuntament davant les molèsties que provoca l'activitat esportiva que té lloc a les instal·lacions situades a l'aparcament del carrer Olímpic.
La reclamant explica que l'activitat esportiva acaba a altes hores de la matinada, i això impossibilita el descans dels veïns. Tampoc no es respecta el tancament a les deu de la nit, segons l'horari de finalització de les activitats, facilitat per l'Ajuntament. Aquesta situació que provoca actes incívics dura, al menys, des de l'any 2003, és a dir, ja fa set anys.
Els veïns han reclamat una solució per escrit diverses vegades, però no han obtingut cap resposta escrita. Tampoc no consta que l'Ajuntament hagi dut a terme actuacions per tal de corregir aquesta situació.
Contingut
El consistori valora la funció social d'aquestes instal·lacions i indica els treballs de manteniment i reparació continuat que es fan de la tanca a causa dels actes incívics. Tot i això, la reclamant comunica que hi ha llocs permanentment trencats que no s'han reparat mai.
Davant d'aquesta informació, el Síndic indica al consistori que, encara que repari la totalitat del perímetre de forma intensiva i completa, si la causa del problema són les accions incíviques no es pot assegurar que no torni a fer-se un mal ús de les instal·lacions, com així és.
En conseqüència, suggereix al consistori que intensifiqui de forma idònia i proporcional aquelles accions cíviques i de vigilància dirigides a assegurar un bon ús de les instal?lacions esportives, de manera que més enllà de les deu de la nit els veïns no hagin de suportar molèsties evitables.
Amb aquest suggeriment, es finalitza l'expedient.
Tramitació
Data |
Administració |
Tràmit |
|
28/06/2010 |
Ajuntament de Sant Adrià de Besòs |
Sol·licitud d'informació a l'Administració |
06/08/2010 |
Ajuntament de Sant Adrià de Besòs |
Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
08/03/2011 |
Ajuntament de Sant Adrià de Besòs |
Resolució |
Normativa i jurisprudència
Normativa |
|
Llei 16/2002, d'1 de juliol, de prevenció i control integrats de la contaminació- BOE.157 (02/07/2002) |