Resolució
Q-02391/2015 Queixa relativa a la tramitació d'uns recursos de revisió presentats a l'Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat

Matèries
Polítiques socials
Serveis socials
Inclusió social
Data d'inici 02/04/2015
Data de l'últim moviment 21/12/2015
Administracions afectades
Administració Últim moviment

Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat Pendent d'acceptació per l'administració

Contingut

El promotor de la queixa exposa que va registrar tres escrits a l'Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat en dates de 27 de febrer, 13 de maig i 20 d'octubre de 2014, i es queixa perquè considera excessiu el termini de resposta del consistori, resposta que va rebre en data 11 de desembre de 2014. El Síndic posa de manifest que, en aquest cas, l'Administració ha superat sobradament el termini legalment establert per resoldre. 

Posteriorment, el promotor s'ha queixat de la manca de resposta a l'escrit que va presentar a l'Ajuntament el 20 de febrer de 2015. Per tant, el Síndic demana al consistori que doni resposta a aquest escrit i que adopti les mesures que consideri pertinents per tal de garantir la tramitació dels assumptes que presenten el ciutadans dins dels terminis establerts legalment i evitar que es tornin a produir situacions com la que va motivar aquesta queixa.

Tramitació

Data Administració Tràmit

10/06/2015 Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat Sol·licitud d'informació a l'Administració
27/07/2015 Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració
28/07/2015 Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració
05/11/2015 Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat Resolució pendent d'acceptació
21/12/2015 Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat Reiteració a la resolució pendent d'acceptació