La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de resposta al recurs d'alçada que va interposar contra una resolució de data 18 d'octubre de 2010, per la qual se suspenia la prestació econòmica de la renda mínima d'inserció amb efectes des del dia 1 d'octubre de 2010.
Segons informa la persona interessada, en el recurs d'alçada sol·licitava que es deixés sense efectes la resolució esmentada, que es reestablís el pagament de la renda mínima d'inserció i que s'efectués el pagament de les quantitats que havia deixat de percebre. També va demanar que li fos facilitada còpia de tota la documentació que formava part d'aquell expedient.
La persona interessada assenyala que tot i no haver rebut resposta expressa del recurs d'alçada que va interposar, es va reestablir el pagament de la renda mínima d'inserció i es va efectuar el pagament de les quantitats que havia deixat de percebre per aquell concepte.
Tot i això, la persona interessada indica que no se li ha facilitat cap còpia de la documentació que forma part del seu expedient, ni coneix els motius pels quals no li ha estat facilitada aquesta documentació, atès que no ha rebut resposta al recurs d'alçada que va presentar.
En l'informe de resposta tramès per la Direcció General de Relacions Laborals i Qualitat en el Treball s'indica que en data 21 de juny de 2011 es va fer arribar a la persona interessada una còpia de la documentació que formava part del seu expedient de la renda mínima d'inserció.
D'altra banda, també s'indica que el motiu pel qual no es va donar resposta al recurs presentat per la persona interessada és que aquest recurs no va ser tramés com a tal des del Departament de Benestar Social i Família a la Direcció General esmentada, i, per tant, no va arribar a les dependències de l'òrgan encarregat de gestionar la tramitació dels recursos d'alçada.
En vista d'aquesta informació, el Síndic ha suggerit al Departament d'Empresa i Ocupació que adopti les mesures oportunes perquè la situació produïda en aquest cas no es repeteixi.
Amb aquestes consideracions, i atès que de la informació de què es disposa s'entén que el problema que va motivar la queixa ha quedat solucionat, el Síndic dóna per closes les seves actuacions en aquest assumpte.