La persona interessada exposa la seva disconformitat amb la manca de resposta per part del Servei de Neurologia de l'Hospital del Mar, amb motiu d'una reclamació que hi va presentar, sobre un medicament que s'havia de prescriure a la seva filla.
De l'informe de resposta del Departament de Salut es desprèn que, en relació amb la resposta a la reclamació de la persona interessada, en data 14 d'abril de 2010 la doctora responsable la va atendre personalment i va rectificar el diagnòstic enregistrat, que no estava actiu, de la història clínica.
S'indica, també, que "s'ha recordat al Servei Català de la Salut que doni resposta per escrit a la persona interessada".
Això no obstant, la persona interessada objecta la informació que li va donar el Servei de Neurologia de l'Hospital del Mar, ja que no es corresponia amb la seva reclamació. Així mateix, tampoc no se li ha contestat encara per escrit.
Per això, atès que no s'ha respost per escrit a la persona interessada ni el que li va indicar la metgessa responsable correspon, segons ella, a la reclamació que va formular, d'acord amb les objeccions de la persona interessada caldria que se li respongués específicament i que la informessin sobre les qüestions següents:
En primer lloc, els motius de per què no es va prescriure a la seva filla el medicament sol·licitat, ja que segons la persona interessada el problema de la seva filla és víric i necessitava aquest medicament. La metgessa, però, li prescrivia corticoides i gammaglobulines i la seva filla anava perdent la vista de l'ull dret, mentre que de l'ull esquerre ja no hi veu.
En segon lloc, la persona interessada vol que se li confirmi que la seva filla no pateix la malaltia d'AC.IgG Antineuromielitis òptica, ja que d'acord amb el resultat de la prova que ha tramès "no es detecta" aquesta malaltia.
Així, tot i que de l'informe rebut se'n desprengui que s'ha donat resposta a la persona interessada, aquesta indica que la informació que se li va donar en la entrevista que va mantenir amb la metgessa del Servei de Neurologia de l'Hospital del Mar no és completa, ni corregeix la presumpta desinformació i silenci administratiu objecte de la seva reclamació.
Per tot això, el Síndic suggereix que es contestin per escrit les qüestions que la persona interessada ha plantejat i sobre les quals ha acompanyat la corresponent documentació, en el termini més breu possible.