El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de resposta a la reclamació que va presentar a l'Organisme de Gestió Tributària (en endavant OGT) de la Diputació de Barcelona en data 6 d'octubre de 2010, en la qual expressava el seu desacord amb el fet de no haver rebut les cartes de pagament de diversos tributs (IBI, taxa de gual i taxa de vigilància especial) de l'exercici del 2010 perquè l'adreça d'enviament era incorrecta, tot i que els darrers vuit anys havia estat enviada al domicili correcte.
En l'informe tramès per l'OGT s'informa que la base de dades de l'Organisme s'actualitza periòdicament amb fitxers informàtics que arriben directament tant del padró d'habitants com de l'Institut Nacional d'Estadística i es carreguen automàticament en les aplicacions informàtiques.
Tot i això, la informació tramesa per l'OGT no concorda amb la informació continguda en la documentació que la persona interessada va adjuntar a la reclamació que va presentar a aquest organisme en data 6 d'octubre de 2010.
Per tant, el Síndic suggereix a l'OGT que dugui a terme les actuacions de comprovació oportunes a fi de conèixer les causes que van motivar el problema relatiu a les dades de la persona interessada que aquest organisme va obtenir de l'INE i del padró d'habitants; i que, en cas que es comprovi que hi ha hagut un error, adopti les mesures que corresponguin per tal que aquest fet no es torni a produir.
D'altra banda, el Síndic posa de manifest que no consta que s'hagi donat resposta expressa a la sol·licitud que la persona interessada va presentar en data 6 d'octubre de 2010. Per aquest motiu, recorda a l'OGT el deure de l'Administració de donar resposta escrita a les sol·licituds que les persones li presentin i, en cas que no ho hagi fet, l'insta a donar resposta a la sol·licitud que el promotor va presentar en data 6 d'octubre de 2010, sense més demora.
Amb aquestes consideracions, el Síndic dóna per closes les seves actuacions en aquest assumpte.