Resolució
Q-03042/2012 Disconformitat amb la resposta de l'Ajuntament de Ripollet a una sol·licitud d'adaptació dels senyals de trànsit a les persones amb discapacitat visual

Matèries
Polítiques territorials
Urbanisme i habitatge
Mobilitat
Data d'inici 25/04/2012
Data de l'últim moviment 25/07/2013
Administracions afectades
Administració Últim moviment

Ajuntament de Ripollet Actuació irregular de l'administració - S'accepta la resolució

Plantejament

El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb l'escrit tramès per l'Ajuntament de Ripollet en resposta a la seva petició de data 10 d'octubre de 2011, en què sol·licitava que els semàfors del municipi, principalment els de més afluència de trànsit de persones i vehicles, s'adeqüin amb senyal acústica.

La resposta de l'Ajuntament, de data 16 de desembre de 2011, deia que la Ponència de Vies Públiques havia dictaminat que s'estudiaria la inclusió d'aquesta mesura en els pressupostos del proper exercici. El promotor considera aquesta informació ambigua.

Contingut

L'Ajuntament de Ripollet ha informat que d'acord amb el calendari d'actuacions municipals, que estableix l'ordre de prioritats a l'hora de desenvolupar els projectes municipals al llarg de l'any, va instal·lar semàfors sonors en la cruïlla que més demandes havia tingut. La instal·lació va finalitzar en data 23 de maig i no hi ha prevista cap altra actuació en aquest sentit aquest any.

En vista d'aquesta informació, doncs, el Síndic dóna per tancades les seves actuacions en aquest assumpte.

Tramitació

Data Administració Tràmit

17/05/2012 Ajuntament de Ripollet Sol·licitud d'informació a l'Administració
07/06/2012 Ajuntament de Ripollet Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració
06/07/2012 Ajuntament de Ripollet Resolució
25/07/2013 Ajuntament de Ripollet Seguiment finalitzat

Expedients Relacionats

Q-06806/2013