El promotor mostra la seva disconformitat amb la manca de resolució de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat a una sol·licitud del servei de teleassitència per a la seva mare.
El fill de la persona interessada informa que la treballadora social de l'àrea bàsica de salut del Barri de Sant Ildefons va tramitar a nom de la seva mare la sol·licitud del servei de teleassistència fa més de sis mesos, però encara estan a l'espera de la instal·lació del servei en qüestió.
L'Ajuntament de Cornellà de Llobregat indica que en data 30 de desembre de 2009 la persona interessada va formular la sol·licitud de teleassitència i que en data 30 de juliol de 2010 l'empresa encarregada va instal·lar el servei.
En vista d'aquesta informació, s'entén que el problema que va motivar la queixa s'ha solucionat. Per aquest motiu, es finalitzen les actuacions en aquest assumpte.
No obstant això, atès el temps transcorregut entre la data de la sol·licitud i la instal·lació del servei, el Síndic recorda al consistori la necessitat d'adoptar mesures per tal de poder escurçar els terminis per fer-lo efectiu.