El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb l'ajornament de les visites i la demora en l'atenció del seu pare al servei de neurologia del CAP Dr. Barraquer, amb motiu de les llistes d'espera existents.
De la informació rebuda de l'Institut Català de la Salut es desprèn que s'ha tramès un escrit de resposta a les reclamacions de la persona interessada i que se li ha demanat disculpes per via telefònica, que aquesta persona ha acceptat.
Tot i això, amb motiu d'altres queixes rebudes que plantejaven la mateixa problemàtica sobre llistes d'espera i errors d'informació, el Síndic suggereix al Departament de Salut que continuï adoptant les mesures organitzatives que siguin necessàries a fi de respectar els terminis de les visites o intervencions mèdiques programades i que s'informi correctament les persones interessades dels seus drets sobre el temps d'espera, reprogramacions o derivacions. El Síndic li recorda també el Codi de bones practiques administratives que ha de regir l'actuació de les administracions públiques i que el Síndic va aprovar el dia 2 de setembre de 2009.