El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb els problemes que té per tramitar l'alta del subministrament d'aigua a l'habitatge que té llogat des d'abril de 2011 a Castellet i la Gornal.
Exposa que el 21 d'abril de 2011 va sol·licitar l'alta del subministrament d'aigua al el Servei Municipal d'Aigües i Clavegueram de Castellet i la Gornal. El 27 d'abril de 2011, atès que no havia rebut cap comunicació, es va personar de nou a l'oficina i li van lliurar un pressupost de 1.201,70 euros per a la instal·lació. El promotor considera desproporcionat el pressupost ja que, segons indica, totes les obres estan fetes i tan sols cal instal·lar el comptador.
De l'informe tramès per l'Ajuntament de Castellet i la Gornal es desprèn que les dificultats per tramitar l'alta estaven fonamentades per una connexió fraudulenta que es va detectar uns dies abans. Ara bé, sense entrar a valorar si la persona interessada coneixia l'existència de la connexió fraudulenta, el Síndic fa avinent que portar a terme la inspecció abans d'un període de dies festius hagués facilitat la regularització del subministrament.
Per aquest motiu, el Síndic suggereix a l'Ajuntament que prengui les mesures oportunes per evitar portar a terme els talls de connexió de subministrament d'aigua d'ús domiciliari en períodes en què no es pot garantir una reconnexió ràpida.