La persona interessada exposa que el febrer de 2010 va adreçar al Consell de Barri de Sant Genís un escrit dirigit a la regidora del Districte amb diverses preguntes sobre les obres d'urbanització i millora del carrer Jericó, i manifesta la seva queixa per no haver rebut resposta a aquest escrit.
En l'informe que ha tramès la Gerència del Districte al Síndic s'exposen tota una sèrie de qüestions relacionades amb les preguntes efectuades per la persona interessada però no es diu res sobre la resposta escrita donada a la sol·licitud del promotor de la queixa. Per aquest motiu, el Síndic recorda que l'article 53 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic de les administracions públiques de Catalunya, estableix l'obligació de totes les administracions de dictar una resolució expressa en tots els procediments i de notificar-la a les persones interessades.
Amb la resolució expressa, encara que sigui fora dels terminis previstos per la normativa, es fa possible que els ciutadans tinguin un coneixement fefaent del determini adoptat per l'Administració en relació amb la seva sol·licitud i puguin resoldre el que millor els convingui en defensa dels seus interessos.