Resolució
Q-03223/2010 Manca de resposta de l'Ajuntament de Barcelona a una sol·licitud d'informació respecte a unes obres d'urbanització.

Matèries
Polítiques territorials
Urbanisme i habitatge
Mobilitat
Data d'inici 14/07/2010
Data de l'últim moviment 11/05/2011
Administracions afectades
Administració Últim moviment

Ajuntament de Barcelona Actuació irregular de l'administració - S'accepta la resolució

Plantejament

La persona interessada exposa que el febrer de 2010 va adreçar al Consell de Barri de Sant Genís un escrit dirigit a la regidora del Districte amb diverses preguntes sobre les obres d'urbanització i millora del carrer Jericó, i manifesta la seva queixa per no haver rebut resposta a aquest escrit.

Contingut

En l'informe que ha tramès la Gerència del Districte al Síndic s'exposen tota una sèrie de qüestions relacionades amb les preguntes efectuades per la persona interessada però no es diu res sobre la resposta escrita donada a la sol·licitud del promotor de la queixa. Per aquest motiu, el Síndic recorda que l'article 53 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic de les administracions públiques de Catalunya, estableix l'obligació de totes les administracions de dictar una resolució expressa en tots els procediments i de notificar-la a les persones interessades.

Amb la resolució expressa, encara que sigui fora dels terminis previstos per la normativa, es fa possible que els ciutadans tinguin un coneixement fefaent del determini adoptat per l'Administració en relació amb la seva sol·licitud i puguin resoldre el que millor els convingui en defensa dels seus interessos.

Tramitació

Data Administració Tràmit

20/08/2010 Gerència del Districte d'Horta-Guinardó Sol·licitud d'informació a l'Administració
28/12/2010 Gerència del Districte d'Horta-Guinardó Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració
11/05/2011 Ajuntament de Barcelona Resolució