Resolució
Q-03258/2012 Manca de resposta de l'Ajuntament de Cervelló a una instància relativa a la construcció d'un parc de patinatge al municipi

Matèries
Polítiques socials
Infància i adolescència
Educació en el lleure, oci i activitats esportives de l'infant
Data d'inici 02/05/2012
Data de l'últim moviment 27/01/2014
Administracions afectades
Administració Últim moviment

Ajuntament de Cervelló Actuació irregular de l'administració - S'accepta la resolució

Plantejament

El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de resposta de l'Ajuntament de Cervelló a una instància en què sol·licitava la construcció d'un parc de patinatge (?skatepark?) al municipi.

Contingut

La persona interessada va presentar la instància a l'Ajuntament el mes de desembre de 2011, i a hores d'ara encara no ha rebut resposta, tot i que han transcorregut més de tres mesos. 

El Síndic recorda que aquest període supera el termini previst per la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, per donar resposta.

En vista d'aquest fet, aquesta institució demana a l'Ajuntament que, si encara no ho ha fet, doni resposta a la instància presentada per la persona interessada.

Tramitació

Data Administració Tràmit

24/05/2012 Ajuntament de Cervelló Resolució pendent d'acceptació per part de l'Administració
16/01/2013 Ajuntament de Cervelló Reiteració a la resolució pendent d'acceptació per part de l'Administració
20/12/2013 Ajuntament de Cervelló Segona reiteració / No col·laboració
20/01/2014 Ajuntament de Cervelló Resposta a la resolució pendent d'acceptació
24/01/2014 Ajuntament de Cervelló Irregularitat
27/01/2014 Ajuntament de Cervelló Seguiment finalitzat