El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la tramitació d'un procediment de responsabilitat patrimonial derivat d'una presumpta mala praxi mèdica.
D'acord amb la informació que facilita, en data de 24 de febrer de 2012 va presentar la reclamació juntament amb la informació clínica de la qual disposava. El 26 de juny de 2012, va rebre una notificació en què se l'informava de la suspensió del termini per resoldre el procediment i per notificar la resolució, fins que l'Institut Català d'Avaluacions Mèdiques emetés l'informe mèdic valoratiu corresponent sobre la possible mala praxi en l'assistència prestada.
D'acord amb la informació facilitada pel Departament de Salut, el mes de novembre de 2013 es va donar audiència al promotor.
Sens perjudici d'això, i malgrat que el Síndic és conscient que la tramitació d'aquest tipus d'expedients és especialment complexa i que això, juntament amb l'acumulació d'assumptes, n'endarrereix la tramitació, aquesta institució recorda que el dret del ciutadà a rebre una resolució dins de termini, exigeix resoldre la reclamació de referència al més aviat possible.