La persona interessada manifesta que va caure a la via pública a causa d'unes llambordes que estaven aixecades i sense senyalitzar, i el 24 de novembre de 2014 va presentar una reclamació de responsabilitat patrimonial. Tot i això, encara no ha rebut cap notificació de l'Ajuntament amb relació a la seva reclamació.
L'Ajuntament ha informat que la reclamació de la promotora es va admetre a tràmit mitjançant decret de 29 de juliol de 2015, però no especifica els motius pels quals, tot i el temps transcorregut des de l'inici del procediment, la reclamació no va ser admesa a tràmit quan les reclamacions de responsabilitat patrimonial s'han de resoldre en el termini de sis mesos des que s'inicia el procediment o el termini que resulti d'afegir-les un període extraordinari de prova.
Atès que la mateixa Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, determina en l'article 41 que els titulars de les unitats administratives i el personal al servei de les administracions públiques que tingui a càrrec seu la resolució o el despatx dels assumptes són responsables directes de la seva tramitació i han d'adoptar les mesures oportunes per tal de remoure els obstacles que impedeixin, dificultin o retardin l'exercici ple dels drets de les persones interessades o el respecte als seus interessos legítims i eliminar tota anormalitat en la tramitació dels procediments, el Síndic demana a l'Ajuntament del Masnou que doni les ordres oportunes per tal que s'investigui aquesta dilació en la resolució de la reclamació i s'adoptin les mesures escaients per impulsar d'ofici tots els seus tràmits.