Q-03610/2010 | Manca de resposta de l'Ajuntament de Barberà del Vallès a una reclamació/denúncia presentada contra una empresa |
|
|
||||||||
|
|||||||||
|
El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de resposta de l'Ajuntament de Barberà del Vallès a la reclamació/denúncia que va presentar el 28 de desembre de 2009 envers una empresa.
L'Ajuntament ha informat que finalment es va aconseguir un acord entre l'empresa i el promotor, per la qual cosa el Síndic finalitza la seva intervenció en aquest assumpte. No obstant això, atès el temps transcorregut des que el promotor va presentar la seva reclamació/denúncia i la primera actuació de l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor, el Síndic fa avinent que la lentitud a l'hora d'iniciar les gestions incrementa la percepció de desprotecció al consumidor i pot minvar l'efectivitat i l'eficàcia del procediment. Per aquest motiu, cal que l'Ajuntament prengui les mesures oportunes per tal d'agilitar els procediments de tramitació de les reclamacions/denúncies en matèria de consum.
Data | Administració | Tràmit |
|
||
20/08/2010 | Ajuntament de Barberà del Vallès | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
25/11/2010 | Ajuntament de Barberà del Vallès | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
20/01/2011 | Ajuntament de Barberà del Vallès | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
22/02/2011 | Ajuntament de Barberà del Vallès | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
26/10/2011 | Ajuntament de Barberà del Vallès | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
21/11/2011 | Ajuntament de Barberà del Vallès | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
25/01/2012 | Ajuntament de Barberà del Vallès | Resolució |
31/01/2012 | Ajuntament de Barberà del Vallès | Seguiment finalitzat |