La promotora es queixa de la manca de pagament del Departament d'Acció Social i Ciutadania (en endavant DASC) d'una prestació reconeguda en un procediment de la situació de dependència a nom de la seva filla.
El DASC va reconèixer a la persona interessada el servei de teleassistència i la prestació econòmica per cuidador no professional, mitjançant la resolució del Programa individual d'atenció (en endavant PIA) de 25 de març de 2010.
Tanmateix, la promotora de la queixa manifesta que encara no se n'ha fet efectiu cap import.
L'anterior DASC informa que ja es va iniciar el pagament de la prestació reconeguda.
Davant d'aquesta informació, s'entén que l'objecte concret de la queixa s'ha resolt i, per tant, es finalitza la intervenció en aquest assumpte.
No obstant això, i atès el temps transcorregut des que es va presentar la sol·licitud fins que efectivament s'ha emès resolució PIA i s'ha iniciat el pagament de la prestació reconeguda, el Síndic recorda a l'actual Departament de Benestar Social i Família l'obligació de l'Administració de resoldre els procediments en el termini establert per la normativa, que, en aquest cas, és de sis mesos.