El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la incoació d'un expedient sancionador de trànsit per una infracció d'estacionament comesa a l'Aeroport del Prat.
Exposa que el 16 d'agost de 2010 va presentar al·legacions al Servei Català de Trànsit, que van ser desestimades per resolució de 15 de desembre de 2010. Va interposar recurs el 17 de gener de 2011 perquè considerava que la resolució no era prou motivada, però no va rebre cap comunicació més fins a la notificació d'embargament de 29 d'abril de 2013.
Tot i que amb relació a la tramitació formal del procediment no s'ha produït una irregularitat invalidant, el Síndic destaca que en la resolució que es va trametre al promotor no es va donar resposta a totes les qüestions que plantejava en el seu escrit d'al·legacions.
En conseqüència, el Síndic demana al Departament d'Interior que doni les ordres oportunes per tal que d'ara en endavant, i d'acord amb els principis que han de regir els procediments administratius sancionadors, en dictar les resolucions que posin fi als procediments, el Servei Català de Trànsit es pronunciï de forma motivada i resolgui totes les qüestions que es plantegin a l'expedient, sobretot les que exposin les persones interessades.