El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de resposta de l'Agència Catalana de l'Aigua a diversos escrits que ha presentat en relació amb un problema de manca de canalització d'una parcel·la de Subirats.
Exposa que actualment no disposa de canalització d'aigües pluvials, ja que la que tenia va ser absorbida pel seu veí.
El Síndic recorda que l'obligació de donar resposta a les sol·licituds que els ciutadans i ciutadanes adrecen a l'Administració forma part del dret a una bona administració, reconegut a l'article 30 de l'Estatut d'autonomia de Catalunya i regulat a l'article 22 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, que inclou el dret a obtenir una resolució expressa i que sigui notificada dins del termini legalment establert. I d'acord amb això suggereix a l'Agència Catalana de l'Aigua que doni resposta als escrits del promotor i que, si escau, l'orienti pel que fa als temes que planteja.