El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb les molèsties que li provoca la persiana enrotllable de la fleca situada als baixos del seu edifici, que s'obre i es tanca diàriament en diverses ocasions des de les 2 fins a les 6 de la matinada.
Exposa que el Districte de Sants-Montjuïc li va enviar un correu electrònic en què li comunicava que un tècnic del Districte es posaria en contacte amb ell per fer una sonometria a casa seva cap a les 5 o les 6 hores del matí. Tot i això, no ha rebut cap altra comunicació des de llavors, i quan ha trucat al Districte li han comunicat que no es fan inspeccions en aquelles hores i que el seu expedient està arxivat. Atesa aquesta resposta va enviar una nova instància a l'Ajuntament de Barcelona en què demana que es faci la prova sonomètrica, però tampoc no ha rebut resposta a aquest escrit.
El Síndic recorda que l'obligació de donar resposta a les sol·licituds que els ciutadans i ciutadanes adrecen a l'Administració forma part del dret a una bona administració, reconegut a l'article 30 de l'Estatut d'autonomia de Catalunya i regulat a l'article 22 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, que inclou el dret a obtenir una resolució expressa i que sigui notificada dins del termini legalment establert.
Per tant, demana a l'Ajuntament de Barcelona que es posi en contacte amb el promotor per fixar una nova data per dur a terme una sonometria que permeti objectivar les molèsties de sorolls que pateix. En cas que no es pugui dur a terme una nova sonometria en els termes que demana, el Síndic suggereix que se l'hi comuniqui de forma escrita i motivada.