El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb el tracte que li va dispensar una metgessa especialista de l'Hospital de la Vall d'Hebron, entre altres professionals que el van atendre, en les diverses visites que va fer com a conseqüència de les molèsties que pateix en l'aparell digestiu.
En l'informe tramès pel Departament de Salut s'indica que la direcció de l'Hospital de la Vall d'Hebron va demanar informació a la professional que va atendre el promotor i que ?aquesta professional reconeix que potser es va excedir en el comentari que li va fer pel fet que va acudir a la consulta amb l'ordinador portàtil i no s'hagués comprat la medicació?. Altrament, pel que fa a l'assistència prestada, s'indica que ?la doctora, en la primera visita, va seguir el protocol habitual?.
Tot i això, atès que no consta una resposta a la reclamació de la persona interessada, el Síndic suggereix al Departament de Salut que, en cas que el promotor hagués formulat i presentat una reclamació per escrit a l'Hospital de la Vall d'Hebron, es donin les ordres oportunes a fi que se'l correspongui per escrit.
D'altra banda, atesa la informació tramesa, el Síndic suggereix al Departament que, en aquest cas i en altres casos semblants, es facin els esforços necessaris perquè les relacions i el tracte dels professionals de la salut amb les persones que atenen siguin diligents i correctes, i perquè es tracti aquestes persones amb cortesia i amb el respecte i la consideració que mereix llur dignitat.