Resolució
Q-04399/2014 Manca de resposta a una reclamació presentada al Servei d'Atenció al Client de l'Hospital Sant Joan de Déu per la presumpta desatenció durant un part

Matèries
Polítiques socials
Salut
Disconformitat amb el tracte rebut pel pacient
Data d'inici 12/06/2014
Data de l'últim moviment 05/11/2015
Administracions afectades
Administració Últim moviment

Departament de Salut Actuació irregular de l'administració - S'accepta la resolució

Plantejament

El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de resposta a una reclamació que va presentar al Servei d'Atenció al Client de l'Hospital Sant Joan de Déu arran de l'atenció que van rebre la seva esposa i la seva filla en el moment del part i postpart en aquest hospital.

Contingut

Segons el Departament de Salut, l'hospital ja va contestar la persona interessada, i tramet una còpia de la resposta de la direcció del centre i de la Unitat d'Atenció al Client. 

No obstant això, atès que el promotor ha manifestat el seu desacord amb aquesta resposta, el Síndic ha suggerit al Departament que investigui l'actuació dels metges, les infermeres i la llevadora que havien d'atendre la dona del promotor i que no la van atendre fins després del part, i que determini si aquesta presumpta desatenció durant el procés assistencial pot ser tributària d'una investigació i es pot iniciar un expedient disciplinari i, si escau, sancionador.

Tramitació

Data Administració Tràmit

13/06/2014 Servei Català de la Salut SCS Sol·licitud d'informació a l'Administració
29/07/2014 Servei Català de la Salut SCS Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració
01/10/2014 Departament de Salut Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració
13/11/2014 Departament de Salut Resolució pendent d'acceptació
24/07/2015 Departament de Salut Reiteració a la resolució pendent d'acceptació
16/09/2015 Departament de Salut Resposta a la resolució pendent d'acceptació
04/11/2015 Departament de Salut Irregularitat
04/11/2015 Servei Català de la Salut SCS Irregularitat
05/11/2015 Departament de Salut Seguiment finalitzat