Q-04399/2014 | Manca de resposta a una reclamació presentada al Servei d'Atenció al Client de l'Hospital Sant Joan de Déu per la presumpta desatenció durant un part |
|
|
|||||||||
|
||||||||||
|
El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de resposta a una reclamació que va presentar al Servei d'Atenció al Client de l'Hospital Sant Joan de Déu arran de l'atenció que van rebre la seva esposa i la seva filla en el moment del part i postpart en aquest hospital.
Segons el Departament de Salut, l'hospital ja va contestar la persona interessada, i tramet una còpia de la resposta de la direcció del centre i de la Unitat d'Atenció al Client. No obstant això, atès que el promotor ha manifestat el seu desacord amb aquesta resposta, el Síndic ha suggerit al Departament que investigui l'actuació dels metges, les infermeres i la llevadora que havien d'atendre la dona del promotor i que no la van atendre fins després del part, i que determini si aquesta presumpta desatenció durant el procés assistencial pot ser tributària d'una investigació i es pot iniciar un expedient disciplinari i, si escau, sancionador.
Data | Administració | Tràmit |
|
||
13/06/2014 | Servei Català de la Salut SCS | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
29/07/2014 | Servei Català de la Salut SCS | Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
01/10/2014 | Departament de Salut | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
13/11/2014 | Departament de Salut | Resolució pendent d'acceptació |
24/07/2015 | Departament de Salut | Reiteració a la resolució pendent d'acceptació |
16/09/2015 | Departament de Salut | Resposta a la resolució pendent d'acceptació |
04/11/2015 | Departament de Salut | Irregularitat |
04/11/2015 | Servei Català de la Salut SCS | Irregularitat |
05/11/2015 | Departament de Salut | Seguiment finalitzat |