El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la tramitació d'una sol·licitud d'ajut el Pla Renova't de calderes corresponent a la convocatòria de l'any 2010.
Segons manifesta, no va rebre cap resposta, i es va adreçar a l'Institut Català d'Energia (en endavant ICAEN), on li van indicar verbalment que la sol·licitud havia estat desestimada perquè faltava un document preceptiu, que posteriorment ha aportat.
D'altra banda, tot i que a l'ICAEN li han indicat que li van notificar la mancança que havia d'esmenar, manifesta que no ha rebut mai cap comunicació i que, quan ha demanat que li acreditessin la tramesa i recepció del requeriment d'esmena, no ho han fet.
D'acord amb la informació facilitada per l'ICAEN amb relació a aquest assumpte, la sol·licitud va ser desestimada perquè el promotor no va presentar un certificat tot i que va ser requerit per esmenar aquest defecte.
Tot i això, el promotor assenyala que no va rebre en cap moment aquest requeriment d'esmena ni cap resolució desestimatòria, sinó que quan es va adreçar a l'ICAEN per interessar-se per la seva sol·licitud li van indicar que s'havia desestimat per no haver aportat aquest certificat.
Per aquest motiu, el Síndic demana al Departament d'Empresa i Ocupació que adopti les mesures oportunes per tal que es verifiqui que efectivament es va fer el requeriment d'esmena i que aquest requeriment es va notificar d'acord amb el que estableix l'article 59 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.