El promotor es queixa de la manca de resposta de l'Ajuntament de Barcelona a un escrit que va presentar el 28 de juny de 2010 en què exposava el seu desacord amb l'aprovació inicial de la modificació puntual del Pla general metropolità que afecta els edificis que envolten el seu habitatge.
En aquell escrit, la persona interessada traslladava un seguit de preguntes a l'Ajuntament pel que fa a la modificació esmentada i als perjudicis que li ocasiona el fet que no s'hagi inclòs en l'actuació urbanística un edifici del carrer Otger.
Segons exposa la persona interessada, encara no n'ha rebut cap resposta de l'Ajuntament.
La Direcció de Serveis de Planejament de l'Ajuntament de Barcelona diu que el 8 de novembre de 2010 es va preparar un informe de resposta a les persones interessades en la modificació del Pla general metropolità. Tanmateix no es diu si aquest informe s'ha tramès ja al promotor.
Per tant, si no s'ha fet, el Síndic recorda el deure de les administracions de donar resposta expressa a les sol·licituds de les persones interessades, de conformitat amb el que estableix l'article 42 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i la Llei orgànica 4/2001, de 12 de novembre, reguladora del dret de petició.