Resolució
Q-04537/2013 Manca de resposta de l'Ajuntament de Camarles a un escrit

Matèries
Polítiques territorials
Urbanisme i habitatge
Disciplina urbanística i inspecció
Data d'inici 12/06/2013
Data de l'últim moviment 21/04/2015
Administracions afectades
Administració Últim moviment

Ajuntament de Camarles Actuació irregular de l'administració - Es soluciona el problema, després de la intervenció del Síndic

Contingut

El promotor de la queixa exposa que en data 7 de juny de 2013 va presentar un escrit a l'Ajuntament i encara no ha rebut cap resposta.

El Síndic recorda que l'article 53 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, estableix que les administracions estan obligades a dictar una resolució expressa en tots els procediments i a notificar-la siguin els que siguin la forma i el mitjà d'iniciació. L'obligació de donar resposta a les sol·licituds que els ciutadans i ciutadanes adrecen a l'administració forma part del dret a una bona administració, reconegut a l'article 30 de l'Estatut d'autonomia de Catalunya i regulat a l'article 22 de la Llei 26/2010, que inclou el dret a obtenir una resolució expressa i que sigui notificada dins del termini legalment establert.

Per tot això, aquesta institució demana a l'Ajuntament de Camarles que en el termini màxim de quinze dies comuniqui que ha lliurat al promotor el certificat que sol·licitava.

Tramitació

Data Administració Tràmit

23/07/2013 Ajuntament de Camarles Sol·licitud d'informació a l'Administració
09/09/2013 Ajuntament de Camarles Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració
18/02/2014 Ajuntament de Camarles Segona reiteració / Obstaculització
01/12/2014 Ajuntament de Camarles Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració
24/03/2015 Ajuntament de Camarles Resolució pendent d'acceptació
10/04/2015 Ajuntament de Camarles Resposta a la resolució pendent d'acceptació
21/04/2015 Ajuntament de Camarles Altres formes de finalitzar